Archie is CRM software van Nederlandse bodem
Al in 1984 zag de eerste code van Archie het levenslicht in Amsterdam. Begin jaren 90 kwam de focus steeds meer te liggen op het ontwikkelen van relatiebeheersystemen, oftewel CRM. In deze bijna 40 jaar is er CRM software ontstaan dat gemaakt is op basis van de wensen en behoeften van onze gebruikers. In tegenstelling tot veel andere CRM aanbieders is Archie Nederlands gebleven. Zo vindt de ontwikkeling in Oosthuizen plaats en worden alle gegevens van de klanten opgeslagen in een eigen Nederlandse cloudomgeving. Natuurlijk is on-premise ook nog steeds mogelijk.
Wij stellen het menselijke aspect centraal in business”
Juist in een wereld van verregaande digitalisering, geloven wij dat het realiseren van de gunfactor het fundament is voor succesvol ondernemen.
Met onze persoonlijke en betrokken aanpak zorgen wij voor een oplossing die organisaties helpt hun CRM strategie te verwezenlijken. Of dat nu het verhogen van omzet, winstgevendheid of klanttevredenheid is.
Een gezonde balans tussen de waarde voor de klant én de waarde van de klant leidt tot mensen die jouw organisatie promoten.